I'm back + noutăți

11:59


Iunie, 10.
Trăiesc, da, da, sunt aproape vie* după o absență motivată de un eveniment național ce probabil mi-a mâncat atât zilele, cât și tinerețea, ironic vorbind - examenul de bacalaureat. Cât am mai încercat eu să mai dau câteva semne de supraviețuire pe Instagram, recunosc că blogul a fost abandonat temporar pe planul al treilea. Oricum știți câtă muncă se află în spatele acestui domeniu și nu mi-aș fi permis acum să îmi focalizez toată puterea, nici fizic, dar nici psihic, fiind in plină emoție cu stresul în față. Dar acum am forțe proaspete și toată inspirația-mi este îndreptată aici. Începe vara? Începe!

Deși viața mea a fost destul de monotonă, învârtindu-se într-un cerc concentric de mii de foi și eseuri care mai de care cufundate în detalii (pregătindu-mă moral și cu faptul că istoria se va repeta și va fi chiar și mai adâncă în facultate), în luna iunie am participat la câteva evenimente ce mai aduc ceva nouăți. Așa ca să nu plictisesc reluând ideile de mai sus, m-am gândit să vă spun câte ceva și despre zilele în care am ieșit din sfera elevului silitor și am mai văzut și eu, vorba aceea, lumina zilei. 

Sumar: Probabil ați mai văzut pe Instagram (cred că v-ați dat seama că este platforma pe care sunt eu cea mai activă) că vara a început cu multe evenimente, așadar pe data de 7 iunie am fost la un eveniment Maybelline, numit ”Machiaj în oraș”, iar pe 15 iunie am participat la Hair Fashion Night by L'Oreal. La sfârșitul lunii, am aflat că brandul Benefit Cosmetics România a scos noi produse, iar începând cu luna iulie, noua colecție în ediție limitată Makeup as Art by Urban Decay există și la noi în două magazine Sephora din București.

Trăncănind pe îndelete, primul eveniment la care am participat aduce un proiect foarte simpatic și după părerea mea destul de util pentru multe dintre pasionate: ”Machiaj în oraș” este denumirea primului serial despre make-up din România, pe care puteți să-l urmăriți pe Youtube gratuit, abonându-vă la canalul oficial Maybelline România. (click aici)  Aceste tutoriale sunt realizate de make-up artistul Maybelline New York România Ioana Stratulat care abordează mai multe tematici și răspunde mai multor întrebări legate de frumusețe prin filmulețe care vă stârnesc imaginația, așadar, ce spuneți, vă încântă? 

Hair Fashion Night a fost primul eveniment la care am mers cu părul nearanjat, abia spălat (și arăta parcă scos din priză), dar acesta era și conceptul: vino ”naturală” , iar stiliștii L'Oreal se vor ocupa ca părul tău să arate decent și să nu mai pierzi timp pregătindu-te dinainte. Și așa bucle n-a mai văzut părul meu de când lumea, mulțam L'Oreal! Însă, pe lângă acest aspect, lucrul interesant legat de acest eveniment a fost faptul că a avut loc în aceeași noapte în peste 30 de țări. 

Benefit Cosmetics a scos câteva produse noi, iar altele și-au schimbat ambalajul. Așadar, după ce că abia mă abțineam, acum mor și după cum arată produsele. Dragoste pură, vă zic. Noul produs ”Pore Minimizing” din colecția ”The POREfessional” este acum disponibil în Sephora (atât online, cât și fizic), împreună cu produsele din gama de corectoare Boing, cu ambalaje delicioase. Abia ce uitasem de școală. Uitați-vă și o să vedeți de c espun asta. Iar peste ceva timp o să avem un nou produs pentru sprâncene!

Și nu în ultimul rând, Urban Decay aduce noua colecție ”Makeup as Art” și la noi, în colaborare cu Jean Michel Basquiat: două palete de farduri pigmentate ”Tenant Palette” și ”Gold Griot Palette”, o paletă dedicată pomeților numită ”Gallery Blush Palette” (ce conține două blush-uri, un highlighter auriu intens și o nuanță de maro pentru contur), trei creioane de ochi ”Glide on Eye Pencil” (portocaliu, turcoaz și verde) și trei nuanțe superbe de rujuri. Dacă sunteți curioase, găsiți colecția doar în magazinele Sephora din Băneasa și Afi Palace Cotroceni, București, în ediție limitată.

Și o altă noutate este că am luat bacul cu 9,83 și tot de atâtea ori m-am și stresat și ros toate unghiile de la mâini. Poate chiar și înmulțit cu 1000.
După toate aceste vești noi pe care am simțit să le împărtășesc cu voi, ieri în sfârșit am ieșit și eu la pozat. N-am purtat ceva sofisticat, am avut un look cu o tentă festivalieră. Topul alb este de la Pull&Bear, cureaua este de pe site-ul Yoins (nu prea îl recomand, long story short, ei au fost drăguți, chiar dacă pachetul cu pricina ajunsese prin alte părți, drept urmare tot spre Asos mă îndrept când mă gândesc la site-uri cu haine online), iar papucii H&M. Apropos, de geantă nu zice nimeni nimic? Cred că este oficial cea mai utilizată geantă din toată colecția mea minusculă de poșete. De n-au încăput la ea și o sticlă de apă de 0,5L și ceva machiaje esențiale să nu se prindă nimeni că cearcănele mele sunt mai mari decât par și portofelul, oglinda, cheile și chiar și un memorator de istorie, în serile când mă mai plimbam prin parc. Geanta o găsiți pe Jadu, chiar redusă! 

 E așa bine să fii înapoi!

































You Might Also Like

0 comentarii