Am fost nominalizați!

06:27


     AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
    Cu aplauze și cu vecini treziți din somn de țipătul meu la ora dimineții, vă anunț cu bucurie că am fost nominalizați pentru ”Young Divas in Fashion Blogging” în cadrul a cea de a șasea ediție a premiilor Digital Divas by Avon! Acest eveniment este dedicat bloggerilor de fashion și beauty din România în care sunt premiate cele mai influente femei din sfera online.

    Tot ce trebuie să faceți este să urmați pașii de mai jos:
     1. accesați link-ul http://vote.evensys.ro/
     2. introduceți adresa voastră de e-mail
     3. intrați pe mailul vostru și accesați link-ul care vă trimite către formularul de votare
     4. apăsați pe ILINCA MUNTEANU BLOG din prima secțiune numită ”Young Divas in Fashion Blogging”
     5. (opțional) dacă mai aveți și alți favoriți, puteți să continuați cu votatul și în secțiunile următoare
     6. confirmați apăsând butonul din josul paginii

    Puteți vota până pe 7 mai!

     Nici nu știu ce să vă spun! Trebuie să vă mulțumesc pentru că îmi apreciați munca și pentru că aveți încredere în mine, fără voi cu siguranță nu aș fi putut continua. Acum doi ani, când am început ca o ”joacă”, nu aș fi crezut că voi ajunge până aici, să mă ocup de propriul blog și să îmi împărtășesc cu voi fiecare gând și fiecare impresie. S-au schimbat foarte multe până acum și toate datorită fiecărui comentariu și fiecărui like de-al vostru! Indiferent de rezultat, nu premiul, obiectul, contează, ci ceea ce este în spatele lui, și-anume aprecierea voastră! #vămulțumesc.
   Felicitări și celorlaltor bloguri nominalizate! Succes tuturor!

    Mai multe informații pe site-ul oficial http://www.2017.digitaldivas.ro/

You Might Also Like

0 comentarii