Outfit of the day / #ootd

11:09


Long time no see. În engleză. Sau vine bacul. Pe românește. La începutul anului școlar îmi propusesem să îmi fac timp pentru toate, să-mi împart zilele și să se desfășoare toate ca-ntr-un șir indian. No way. Deja presiunea examenului maturității se face simțită prin orele de scris continuu, iar fiecare plan strategic de-al meu este stricat de un alt lucru de făcut. Și acesta este motivul absenței mele de pe rețelele de socializare. Yay.  Dar nu mă plang. Îmi place să fiu într-un ritm, să am o zi plină, chiar dacă tot ce îmi doresc în unele momente este să stau pe canapea toată ziua și să citesc sau să desenez. Agitația asta mă face să mă simt în viață și îmi valorifică timpul.

Pozasem acum două săptămâni ținuta aceasta care îmi place muuuuuult, pe vremea când era cald așa încât puteam sta doar într-o cămașă. Acum că suntem la jumătatea lunii octombrie, ținuta prezentată ar putea fi remodelată prin schimbarea jachetei roșii cu un palton negru, lung. Iar ochelarii de soare îi putem lăsa acasă, într-un toc ce va mai fi deschis abia peste câteva luni bune. 
Și în sfârșit pot purta cizme lungi, overtheknee! Care este articolul vostru vestimentar ce nu vă poate lipsi din garderoba de toamnă?









You Might Also Like

0 comentarii