The Wardrobe

11:35



    Ieri seară am fost invitată de prietenele mele să pozez noua colecție de toamnă a magazinului The Wardrobe, o colecție impresionantă, cu lucruri simple, dar în același timp cu detalii fascinante. Nu mai puteam să-mi iau ochii de pe ele. Am discutat despre noile tendințe, le-am analizat și am pozat.

  Ce înseamnă de fapt ”The Wardrobe”?
  The Wardrobe este un boutique ce impune frumoasa modă italiană, prin creații aduse din Milano și Florenza, atent lucrate și cu mult bun-simț, special pentru garderobele noastre. Fie care om are personalitatea sa, iar The Wardrobe te ajută să-ți creezi propriul stil, să poți ieși din umbră. Cum mereu avem nevoie de sfaturi și de o mică părere din afară, în magazin avem și un personal shopper, ce este gata să ne ajute să alegem hainele potrivite. The Wardrobe înseamnă stil, profesionalism și rafinament. Trebuie să treceți pe acolo, este ceva.. de vis!

Coordonatoarea conceptului este Roxana Miu, o prezență încântătoare, caldă, talentată și mereu zâmbăreață. Mulțumesc Corina Jurja că mi-ai acordat șansa să particip în lansarea colecției de toamnă și să cunosc un așa om minunat! Împreună faceți o echipă uimitoare.

Cum ajungi la ”The Wardrobe”? Strada Banul Antonache 45-47, apartament 5. Ușor de reținut, nu? Vă așteptăm!


Pentru o mică idee, am reușit să pozez câteva colțisoare ale showroom-ului. Pozele or să vă încânte!















Mii de mulțumiri fotografului, Lucian Dobre, pozele sunt de revistă!


 

You Might Also Like

0 comentarii